Our customers' bikes
If you have nice pictures of you and your bike(s) to share, please send them to us with a short description and we can post them onto our website
Günthers "Jule"
Jörgs R51/3
Hallo Uli's Mopedteam, im Anhang ein Foto meiner R51/3 nach einem Fotoshooting. Gruß, Jörg
Josefs R69 1958
Hallo Uli´s, hier ein Foto von meiner Allmächtigen R 69 Bj. 1958 – nicht restauriert aber in Bestform. Josef, Austria
Engins R50/2 1965
Hallo Ulis Team, anbei ein Foto von meiner BMW R50/2, Baujahr 1965. Komplett restauriert mit Ersatzteilen von Euch. Liebe Grüße aus der Eifel, Engin
Gianni's R51/3
Gianni's R51/3 in Hong Kong.
Mikes R50/2 1966
Hallo, wie gerade besprochen anbei 2 Bilder unseres diesjährigen Sardinien-Urlaubs mit unserer BMW R 50/2 Baujahr 1966 Die BMW habe ich vor 19 Jahren mit Teilen von Euch restauriert. Die Reise zu zweit auf einem Motorrad mit Seesack und Harro Tankrucksack war wie ein Zeitsprung in die Zeit der 1980 Jahre, damals gings 2 mal pro Jahr so nach Italien oder Sardinien. (aber auch mit Norton Commando und BMW /5 ). Viele Grüße, Mike
Graham's R69S
Hi, received the advance unit for my bike, thank you for the great service. Thought you might like a photo of my R69S for your gallery. Regards, Graham
Adrian's K100 1934
Hello from Australia. This is a 1934 K800 that I rebuilt. It came from Holland, and many parts were missing. It is now back on the road after 48 years in a shed---“broken”! It’s not a BMW, but close. Adrian
Goran's R51/3 1953
This is mine BMW R51/3 from 1953. It is in my family from 1966. (that is the year of first registration). Matching numbers of motor and frame. First registraton after years of immobility is 2014. Last time when he was in usage was 1969. Goran from Novi Sad, Serbia
Giannis R50/5
I have this bike for 30 years (it's in the family for 40); has given me many good times!
Bernds R69S USA
Hallo Ulis Team. Anbei meine Lady (R69sUS),die zum 50. Geburtstag mit Spareparts von euch eine Verjüngungskur bekommen hat. Viele Grüße, Bernd
Raymond's BMWs
My two black beauties kept going in Australia with spares from Ullis. Keep them coming, Cheers Ray G